Serviceanmälan

Vart vänder jag mig om jag har frågor till min hyresvärd?

Det är olika kontaktuppgifter beroende på vad för typ av fråga du har. Välj den ort du bor på här för att se kontaktuppgifter för dig i olika frågor.

Hur länge måste jag vänta innan man får svar?

Normalt sett får du svar inom 24 timmar. Vi har till och från högt tryck och kan tyvärr inte ge en exakt svarstid vid sådana tillfällen. Har du inte hört någonting inom 5 arbetsdagar kontrollera din skräppost-inkorg eller kontakta oss igen på uthyrning@slatto.se.

Vad gör jag om jag upptäcker skadedjur i lägenheten?

Vi har oftast anlitad extern expertis för skadedjur i våra fastigheter. Om du upptäcker skadedjur i din bostad är du skyldig att omgående kontakta serviceanmälan. Skadedjur kan lätt och snabbt sprida sig till andra lägenheter i fastigheten och bli ett stort problem för många boende.

Vart vänder jag mig som hyresgäst om något går sönder?

Om något går sönder i din lägenhet, du ser något trasigt i huset eller på gården kontaktar du serviceanmälan omgående. Serviceanmälan finner du här.

Alla kategorier