För hyresgäster i Bromsten

Serviceanmälan

Om något är fel i din lägenhet eller i huset du bor i kan du göra en serviceanmälan. Detta gör du enklast via länken här alternativt via telefon till Substantia: 010-303 08 90 (telefontid mån – fre 08:00 – 11:00).

Jour: 08-18 70 00 (vid akuta fel kvällar och helger, exempelvis vattenläcka, elavbrott eller översvämning).

Frågor kring hyresavtal

Har du frågor kring ditt hyresavtal eller uthyrning, kontakta oss på mejl: stockholm.hyresgast@slatto.se

Frågor kring hyresavier eller fakturor

Har du frågor kring din hyresavi, fakturor eller betalningar, vänligen kontakta vår ekonomiska förvaltare Newsec på deras hyresadministration. Telefon +468 55 80 5000 alternativt hyresadmin.slatto@newsec.se

In english

Service request

If something is wrong in your apartment or in the building you live in, you can make a service request. The easiest way is via the link here, or by phone to Substantia: +46 (0)10-303 08 90 (phone hours Mon–Fri 08:00–11:00).

Emergency Service: +46 (0)8-18 70 00 (for urgent matters during evenings and weekends, e.g., water leaks and power outage).

Questions about your lease

If you have questions about your lease or rental agreement, please contact us by email: stockholm.hyresgast@slatto.se

Questions about rent invoices or payments

If you have questions about your rent invoice, bills, or payments, please contact our financial administrator Newsec at their rental administration. Phone: +46 (0)8 55 80 5000 or hyresadmin.slatto@newsec.se